reklama

slobodné Vysokoškolské mesto Mlyny - až priveľmi ...

pred určitým časom, zakaždým keď som šiel do bankomatu ČSOB na mlynoch, tak bol nepoužitelný vďaka "umelcom" ktorí sa ho rozhodli znova a znova skrášliť pretože sa im asi nepáčil, alebo len tak z dlhej chvíle, možno svoje spravil alkohol ... škoda že svojimi skrášlovacími metódami ho zakaždým dostali do stavu totálnej nefunkčnosti. chcete si vybrať peniaze zo svojho bankomtu? no a čo, choďte inam, však ich je v Bratislave ako maku. taká prechádzka, alebo výlet autobusom má svoje čaro, hlavne keď sa ponáhľate do školy alebo do práce. My - skrášlovací umelci si predsa môžme robiť čo chceme, veď je sloboda. žijeme v demokracii, ktorú si už aj tak skoro všetci pletú s anarchiou. napadá mi stará ľudová múdrosť: od dobroty sa aj psy besnejú. A poniektorí sa venia besnieť poriadne,až tak že o tom vie polovica intrákov. keď sme postúpili na majstrovstvá sveta do Afriky sme to išli aj s kamarátmi osláviť. veď bolo čo. tvrdý alkohol tiekol potokom v známej "babke". sledoval som s obavou typa s fľašou vodky v ruke. pri na mol opitom človeku nikdy neviete, čo mu vzkrsne v tej jeho opitej hlave ... keď som ho uporoznil aby sa neoháňal s palicou ktorú našiel, chcel sa biť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

asi sa tiež cítil ako majster sveta ha ha. trošku by som poopravil výrok: alkohol, metla ľudstva na alkohol - metla rozumu. prepáčte mi že filozofujem ale nechcem tu očividne nariekať nad rozliatým mliekom, ani vymenúvať čoho všetkého sú ľudia schopní v slobode urobiť ... snažím sa nájsť koreň. žeby nezvládnutá sloboda? ... som si spomenul na text piesne od Nohavicu: ... rum nemuze uskodit kdyz pije se s rozumem ... ak to nespieva on tak prepacte, islo mi o ten text.

ake lahke je glorifikovat slobodu. sloboda sem, sloboda tam. a kde je zodpovednost za svoje skutky? ked som bol maly piatačik na základke, náš triedny stále omieľaľ: "demokracia nieje robiť si čo chcem, to je anarchia ..." a neposlušným spolužiakom - grázlom zasa hovorieval "nerobte zo mňa policajta, ja som učiteľ ..." fakt skoro na každej hodine matematiky (bol zároveň nasim matikárom) sme si vypočuli túto "prednášku". vtedy som nechápal, čo tým chce básnik povedať. teraz si pripadám ako on, že mi nikto nerozumie ... do pohodky, to nerieš, čo riešiš, omrzelo ťa voľačo?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

"chci vám něco říct: mám vás ráda ..."

"no, to naprosto mnění situaci ..."

vďaka týmto ironickým vetám z jedného českého filmu ma napadlo riešenie: možno keby sme viac vo svojom živote počuli slová "mám ťa rád(a)" od svojich najbližších a následne to cítili z ich spôsobu života, z ich prejavenej úcty, tak by sme začali žiť tú pravú orechovú demokraciu ...

Tomáš Zacher

Tomáš Zacher

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som blázon čo sa snaží narátať do nekonečna ... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu